بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اصفهانی ها مرد رندی میکنند!؟

سرپرست سپاهان درباره جذب مجتبي جباري و اينکه آيا سابقه 9 ساله اين بازيکن در استقلال نمي‌تواند مشکلي برايش ايجاد کند،گفت: از حضور اين بازيکن در سپاهان خوشحال هستيم.جباري بازيکن خوب و حرفه‌اي است و سال‌ها براي تيم ملي بازي کرده است. او بازيکن بزرگ و قابل احترامي است. بعيد مي‌دانم مشکلي خاصي باشد و اميدواريم به سرعت در ترکيب تيم ما جا بيافتد.
خوروش در پاسخ به اينکه آيا سپاهان با گرفتن جباري موضوع بازگردان قاسم دهنوي از پرسپوليس و شکايت از او را ديگر پيگيري نمي‌کند، تصريح کرد: بحث شکايت از اين موضوع جداست و اين باشگاه است که درباره‌اش تصميم مي‌گيرد.
بزرگترین پیروزی:این وسط ماجرای انتقال جباری به سپاهان یک سوال ذهن ما هواداران را بدجوری به خودش درگیر کرده است!
مگر باشگاه سپاهان قاسم دهنوی را بازیکن رسمی خود نداسته اند وبابت بستن قرارداد این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت نکرده بود؟پس چرا با وجود اینکه این کمیته رای خود را صادر کرده بود،باز هم مدعی بودند که شکایتشان را پیگیری و به کمیته استیناف می برند!؟اما با جذب مجتبی جباری حالا از این شکایتشان تا حدودی منصرف شده اند!
آیا بین باشگاه پرسپولیس که نیازمند شدیدی به یک هافبک دفاعی داشت و باشگاه سپاهان ارتباطی وجود دارد!؟آیا مدیران سپاهان که مسئولان استقلال را نصحیت می کنند کاری به امورات داخلی این باشگاه نداشته باشند اما خودشان بابت قرار داد  فصل قبل فرهاد مجیدی به کمیته انضباطی شکایت کرده بودند،نمی دانند که هر تیم در هر فصل فقط 6 بازیکن سهمیه لیگ برتری دارند و می توانند جذب کنند!؟پس مذاکره همزمان با خسرو حیدری دیگر چه صیغه ای هست!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 4 / 1392برچسب:باشگاه سپاهان,فصل نقل و انتقالات,کمیته انضباطی,سهمیه لیگ برتری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com